duminică, 24 martie 2013

Un pic de istorie

                 

          Oare cum a aparut compania Bio numarul 1 in Romania?

 

 

       Cea mai mare comunitate Bio din Europa care promoveaza un stil de viata sanatos si o afacere profitabila a inceput acum 8 ani cand doi frati din Resita - Cristian si Danut Onetiu - aveau acelasi vis, acela de a pune bazele celei mai mari comunitati Bio din Romania si chiar din Europa.   Visul lor indraznet a inceput la Timisoara, intr-un moment in care industria Bio din Romania era prea putin informata si dezvoltata. Astfel la 4 iulie 2005 s-a lansat compania Life Care care a devenit un magnet pentru toti cei care isi doreau produse sanatoase pentru cei dragi si erau pregatiti sa accepte provocarea Life Care: o viata mai sanatoasa, implinita si prospera.
       Astfel din 2005 Life Care Corp este prima companie Bio care distribuie la nivel national produse cosmetice, produse de curatenie si suplimente alimentare, toate branduri cu renume international. 
       Ideile care au pus baza acestui vis implinit au fost: sustinerea unei vieti sanatoase, responsabilitatea fata de semeni si grija fata de natura.
       In 2006 se incepe comercializarea in conditii de exclusivitate a unor game de produse apartinand celor mai mari si mai apreciati producatori Bio din lume. Dintre parteneriatele sale durabile amintim compania Logocos (Germania) numarul 1 mondial la categoria cosmetice Bio, care au subgamele Logona si Fitne (produse certificate BDIH) sau compania Alma Win lider european in productia de detergenti Bio (produse certificare ECOCERT).
       In 2007 s-au initiat investitiile in cercetarea si crearea primelor branduri proprii, produse ale experientei marilor producatori internationali. Astfel au luat nastere 4 branduri Life Care de succes:
  • Krauter: cosmetice terapeutice cu ingrediente controlate biologic
  • BioHaus: detergenti ecologici
  • Life Impulse: suplimente alimentare organice
  • Life Glam: accesorii moderne pentru corp si baie
       Anul cu cele mai multe realizari a fost 2008, moment in care compania Life Care a primit din partea presei nationale recunoasterea unanima ca fiind "Numele Bio in Romania" si s-a mutat intr-un sediu nou dotat dupa standardele UE. De asemenea atunci s-au desemnat si primii ambasadori Bio care timp de 6 luni vor fi imaginea catalogului si vor promova principiile Life Care. Primii care accepta provocarea sunt creatorul Catalin Botezatu si vedeta de televiziune Mihaela Radulescu. 
       In primavara anului 2009 Life Care a introdus pe piata primele parfumuri Bio, gama Acorelle, o premiera absoluta la nivel national. A urmat dezvoltarea a doua noua branduri proprii: Biostyle - ciorapi tratament si Ganoderma Coffee for Life - cafea Bio. In acelasi an s-a inaugurat un nou sediu la Frankfurt in Kastor & Pollux Center. De asemenea in acelasi an, tripla medaliata olimpica Simona Amanar-Tabara si omul de televiziune Virgil Iantu se alatura comunitatii Bio sustinand actiunile sale. La sfarsitul anului compania incepe cucerirea pietelor vecine din Europa, prima piata abordata fiind Ungaria. De 4 ani compania isi pastreaza pozitia de lider pe piata Bio cu peste 45.000 de parteneri-clienti fideli si aproximativ 1.000 de articole sanatoase pentru familie, portofoliu ce se largeste cu fiecare catalog nou. Compania investeste de-a lungul timpului in nenumarate actiuni de educare si informare cu privire la importanta consumului de produse Bio. 
       In 2010 Life Care a devenit compania numarul 1 in Romania cu o echipa de peste 50.0000 de parteneri, o cifra de afaceri de peste 48 de milioane de lei, 3 noi diamanti s-au calificat si peste 7.000 de parteneri au avansat in nivel. Bonusuri de peste 3,2 milioane de euro au fost oferite partenerilor, iar mai mult de 30 de parteneri au petrecut o saptamana in Grecia la Conferinta Internationala Gold Plus. Peste 1.000 de parteneri activeaza deja in Italia, Spania, Ungaria si au inceput dezvoltarea europeana.
       Anul 2011 a fost unul de incercare atat pentru cei peste 60.0000 de parteneri cat si pentru echipa Life Care. Intr-o perioada in care situatia economica din Romania era instabila si delicata, Life Care a reusit nu doar sa isi mentina cifra de afaceri, ci chiar sa inregistreze o crestere de 4% fata de anul precedent. De asemenea s-a inregistrat o crestere a distributiei produselor si a cifrei de afaceri si la nivelinternational in Ungaria, Spania sau italia.
       In 2012, 7 ambasadori Life Care promoveaza principiile companiei de: sanatate, frumusete si recompensa, printre care se numara si: Catalin Botezatu, Mihaela Radulescu, Stefan Banica Jr., Andra si Catalin Maruta, Florentina Opris si Octavian Bellu. Cresterile spectaculoase inregistrate de la an la an se datoreaza in primul rand calitatii exceptionale a produselor si serviciilor livrate, dar si a apropierii fata de fiecare client in parte, compania investind de-a lungul timpului in nenumarate actiuni de educare si informare cu privire la importanta consumului de produse Bio. In acest an Life Care a inceput o noua era impreuna cu CEO Life Care, Romulus Sirbu, care cu 16 ani de experienta in direct sales a oferit posibilitatea autoselectiei, o viziune care inspira, un scop ambitios si o echipa dedicata si hotarata sa transforme un vis frumos in realitate, elemente cheie ale succesului pentru noua lume oferita de Life Care. 
       Desi drumul nu a fost usor, Life Care este astazi una din companiile europene lider in industria de vanzari directe orientata pe produse Bio ce promoveaza un stil de viata activ, sanatos si prosper. Datorita produselor exclusive si de inalta calitate distribuite direct catre clienti, Life Care ofera oricarei persoane o oportunitate unica pentru a dezvolta o afacere independenta extrem de recompensatorie in industria vanzarilor directe si produselor Bio.
       In aproape 8 ani, Life Care a invatat sa vorbeasca Bio, i-a invatat pe toti cei care au ales sa traiasca sanatos, aceasta limba a sanatatii si acum este gata pentru urmatoarea etapa a vietii Bio.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu